Seitan sirovi 200g Macrobiotic

195.00RSD

Veoma je bogat belančevinama, kalcijumom i vitaminima B grupe.

Seitan sirovi

Seitan sirovi se dobija odvajanjem glutena iz integralnog pšeničnog brašna, odnosno ispiranjem skroba i mekinja. Veoma je bogat belančevinama, kalcijumom i vitaminima B grupe. Seitan možete napraviti i sami ali ovaj postupak zahteva nešto više vremena.

On je takođe idealna šnicla sa kojom možete napraviti ukusan i hranljiv sendvič. Izvanrednog je ukusa, u vegetarijanstvu i makrobiotici omiljeni delikates. Brzo daje osećaj sitosti i odličan za zimsku ishranu.

Iako je sejtan napravljen od pšenice, sadrži vrlo malo ugljenih hidrata. Zahvaljujući visokom sadržaju belančevina (čak 23 g belančevina na 100 g seitana), seitan može nadoknaditi meso u obroku.

Kombinacijom s određenim namirnicama kao što su sojin sos ili pasulj, postaje potpuni izvor esencijalnih aminokiselina potrebnih organizmu, pa ga vegani i vegetarijanci često koriste umesto mesa u raznim jelima.

Za razliku od mesa, seitan ne sadrži štetne masnoće pa je niskokalorična namirnica.Prženi seitan se može koristiti kao prilog, može se dodati jelu od povrća ili kao šnicla za sendvič.

Seitan  u vidu šnicli proprženih uz dodatak tamari sosa i pikantnih začina. Izvanrednog je ukusa, u vegetarijanstvu i makrobiotici  je omiljenii   delikates.Brzo daje osećaj sitosti i odličan za zimsku ishranu.

Spada u grupu dijetalnih namirnica jer sadrži veoma malo masti i ugljenih hidrata. Lako je svarljiv i odlično se apsorbuje uz visok stepen iskorišćenja.

Sirovi dodajte u paprikaš, musaku, ili kuvajte sa žitaricama. Vrlo ukusna zamena za meso! Posno, bez holesterola i aditiva!

Sastav:

gluten pšeničnog brašna, voda.

Može se kuvati ili pržiti.

Nutritivna vrednost u 100g:

Energetska vrednost 722kJ / 172 kcal

Proteini 24%

Masti 4%

Ugljeni hidrati 10%

Napomena :

Posno, bez holesterola, bez aditiva.

Način pripreme

Sejtan je potrebno termički obraditi..

error: Sadržaj je zaštićen!
Scroll to Top