Sojine viršle 200g Macrobiotic

250.00RSD

Odličnog ukusa, gotovo identične pilećim viršlama. Pogodne za vegane.

Sojine viršle

Sojine viršle su hranljiva, posna namirnica. Lako se priprema.Bez holesterola, konzervansa, i bez GMO. Pogodne za pripremu sendviča, kao prilog jelima od povrća, za pripremu musaka i salata. Dobar izbor za doručak ili večeru naročito za decu.

Posno bez dodatog konzervansa, veštačkih boja i aroma

Proizvod je pasterizovan i kao takav je spreman za upotrebu.Pošto u sebi ne sadrži sirovine animalnog porekla.

Proizvod je pogodan za dane posta kao i za vegetarijance i vegane, kao i za one koje iz zdravstvenih, ili bilo kojih razloga izbegavaju mesne proizvode.

Manje masti i holesterola

U odnosu na ostale izvore proteina, tofu  je u ishrani nezamenljiv. Npr. porcija svinjskog mesa sadrži oko 24g masti a u jednoj porciji tofu sira naćičete samo 6 g masti i 0 g holesterola.

Tofu sir ima veoma male količine zasićenih masti, a ne sadrži ni holesterol.

Proteini

Najbogatiji izvori proteina su namirnice životinjskog porekla i mlečni proizvodi. To su crveno meso, živinsko meso, jaja, morski plodovi, mleko, sir, jogurt…

Tofu je bogat lako svarljivim proteinima pa je pogodan za sve kojima je u ishrani neophodna kvalitetna količina proteina.

Prepručuje se makrobiotičarima, vegetarijancima, sportistima kao i svima koji drže do zdravlja ili su na režimu redukovane ishrane.

Amino kiseline

Tofu sadrži sve esencijalne amino kiseline i to ga čini jedinstvenim. Postoji 20 uobičajnih amino kiselina od kojih su 8-10 esencijalne. To znači da njih organizam mora unositi kako bi funkcionisao.

Soja sadrži sve esencijalne amino kiseline pa je samim tim tofu jedini  kompletan biljni izvor proteina.

Zdravlje

Dodavanjem umerenih količina tofu sira u ishrani, učinićete veliku stvar. Tofu smanjuje  rizik od razvoja određenih vrsta raka, smanjuje verovatnoću razvoja kardiovaskulanih bolesti, snižava holesterol i sprečava aterosklerozu.

Dodatne informacije:

Viršle od soje su idealna zamena viršlama životinjskog porekla. Odličnog ukusa, gotovo identične pilećim viršlama. Pogodne za vegane, vegetarijance i osobe koje poste.

Sojine viršle su podjednako sočne i ukusne kao i one „prave“ ali neuporedivo zdravije. Pogodne za pripremu sendviča, kao prilog jelima od povrća, za pripremu musaka i salata. Dobar izbor za doručak ili večeru naročito za decu.

Sastav:

Voda, sojin izolat, pirinčano brašno, sojino brašno, krompirov skrob, biljna masnoća, ekstrakt kvasca, soja lecitin, morska so, beli luk, prirodna aroma, začini.

Nutritivna vrednost na 100g

Energetska Vrednost Kcal 108

Energetska Vrednost KJ 451

Masti 4g

Ugljeni hidrati 4g

Proteini 14g

Vegeterijanske viršle 200g Macrobiotic

error: Sadržaj je zaštićen!
Scroll to Top