Suvo voće

Suvo voće je izuzetno bogato vitaminima i esencijalnim hranljivim materijama, pružajući brojne zdravstvene koristi. Ovo prirodno bogatstvo karakteriše se svojstvima koja blagotvorno deluju na ljudsko telo, nudeći prirodu u kompaktnom obliku. U sebi nosi značajne količine ključnih hranljivih sastojaka u optimalnim proporcijama.

Budući da je sušeno voće obilno izvor minerala, vitamina i enzima, ima izuzetnu sposobnost lakoće varenja i doprinosi čišćenju naše krvi i sistema za varenje.

Posebno se ističe po bogatstvu minerala, posebno kalijuma i magnezijuma. Na primer, 100 grama ovog voća prosečno sadrži između 600 i 800 miligrama kalijuma, dok se u kajsijama može naći čak i do 1.370 miligrama.

Takođe, sušeno voće je izvor značajne količine antioksidanata, poput vitamina C, E i beta-karotena, koji se bore protiv slobodnih radikala i podržavaju opšte zdravlje.

Kombinacija vitamina, minerala i vlakana u suvom voću doprinosi borbi protiv povišenog holesterola, regulisanju krvnog pritiska i unapređenju probavnog sistema.

Vlakna prisutna u ovim plodovima poboljšavaju probavu i ubrzavaju metabolizam. Samo 5-6 plodova dnevno može zadovoljiti polovinu dnevnih potreba za vlaknima, mineralima i vitaminima.

Važno je umereno konzumirati suvo voće, a idealno je uključiti ga u doručak u kombinaciji sa proizvodima od žitarica. Takođe, može biti izvrstan izbor i kao poslastica.

Evo nekoliko vrsta suvog voća koje možete uključiti u svoju ishranu:

  • Suva malina
  • Suva kupina
  • Suva jagoda
  • Suva borovnica
  • Suva brusnica
  • Suva višnja
  • Suva sljiva
  • Suva dunja
  • Suva kajsija
  • Suva smokva
  • Suvo grožđe
  • Suva urma
  • Sveža urma
  • Suva aronija
  • Suva ribizla
  • Sušeni crni goji
  • Kandirana aronija
  • Kandirana brusnica
  • Ananas
  • Papaja
  • Pomelo
Cena se redovno ažurira
Facebook
Instagram
error: Sadržaj je zaštićen!
Scroll to Top