Whey protein

Whey protein, dobijen iz surutke, nužan je za sve koji su aktivni, kako bi podržali oporavak i podstakli izgradnju i održavanje mišićne mase. Predstavlja izvrstan izvor aminokiselina, pružajući telu kvalitetne proteine neophodne za rast i očuvanje mišića.

Whey protein sadrži sve esencijalne aminokiseline.

Uključujući 4.5g BCAA (razgranate lančane aminokiseline) koje pružaju građevne blokove za nove proteine, bilo pre, tokom ili nakon treninga, te 3.6g glutamina. S obzirom na nisku kaloričnu vrednost po obroku, idealan je izbor za sve, bez obzira na ciljeve treninga.

Whey je popularan dodatak ishrani koji se često koristi u fitness klubovima radi poboljšanja mišićne mase, oporavka nakon treninga i podrške općem zdravlju.

Proizvodi se kao nusprodukt proizvodnje sira, a bogat je esencijalnim aminokiselinama potrebnim za izgradnju i obnovu mišića.

Ovaj protein je lako probavljiv i brzo se apsorbuje u telu, što ga čini idealnim za konzumaciju pre ili nakon treninga radi brzog oporavka mišića.

Prednost korišćenja Whey proteina:

Takođe, ovaj protein može pomoći u smanjenju osjećaja gladi i podržati gubitak masnoće dok se istovremeno održava mišićna masa.

Pored toga, whey proteini sadrže visoke nivoe razgranatih lanaca aminokiselina (BCAA), posebno leucina, koji su ključni za poticanje sinteze proteina i izgradnju mišića. Ovi aminokiseline takođe mogu pomoći u smanjenju osjećaja umora nakon treninga i poboljšanju sportske izvedbe.

Osim svojih prednosti za mišiće, whey protein takođe može podržati opšte zdravlje. Neki istraživači sugerišu da redovna konzumacija  proteina može pomoći u snižavanju krvnog pritiska, regulaciji nivoa šećera u krvi i poboljšanju imunološke funkcije.

Važno je napomenuti da se whey protein može konzumirati kao dodatak ishrani. Nije zamena za uravnoteženu ishranu bogatu  namirnicama poput voća, povrća, žitarica i zdravih masti.

Kada treba koristiti Whey protein ?

Pošto se brzo apsorbuje, preporučujemo uzimanje proteina 30-60 minuta nakon treninga. Takođe možete uzimati bilo kada tokom dana. Dodajte ga mleku ili vodi. Probajte sa vašim omiljenim smutijima ili kašama za doručak, za najbolje proteinske poslastice.

Cena se redovno ažurira

Facebook
Instagram
error: Sadržaj je zaštićen!
Scroll to Top