Suva šljiva bez koštice 200g

160.00RSD

Izvor vitamina C, A i K, a sadrže riboflavin, niacin i druge vitamine B kompleksa ,mineralima kalijumom, magnezijumom, fosforom i bakrom

Suva šljiva bez koštice

 

Mnoga istraživanja su potvrdila da je suva šljiva izuzetno bogata antioksidansima, a pojedine studije tvrde da samo jedan plod šljive ima istu količinu antioksidansnih materija kao jedna šaka svežih borovnica , koje su inače veoma cenjene upravo zbog tog svojstva.

Suva šljiva je prirodan lek u borbi protiv zatvora. Uz pomoć laksativnog dejstva stimulišu rad creva i organa za varenje.

Zahvaljući svom sastavu poseduju mnoštvo biljnih vlakana i koncentrovanog sorbola, pa shodno tome imaju jači laksativni efekat od svežih šljiva. Takođe, one u sebi poseduju u malim količinama difenil – izatin, posebnu supstancu, koja olakšava rad i pražnjenje creva.

Sok od suvih šljiva može biti od velike pomoći i bebama ukoliko imaju problema sa zatvorom. Shodno svemu navedenom, suve šljive zahvaljući bogatstvu vlakana koje poseduju, smanjuju rizik od razvića raka debelog creva.

Da biste pospešili probavu dovoljno je da konzumirate pet suvih šljiva na dan, a ukoliko imate problema sa zatvorom bilo bi poželjno da svaki dan pojedete 100 grama suvih šljiva.

Ukoliko imate neredovno pražnjenje creva i hemoroide, dnevni unos od pet suvih šljiva u organizam ili konzumiranje kompota od suvih šljiva, mogu vam rešiti ovaj problem.

Korisne su jer :

uništavaju slobodne radikale u organizmu i

poboljšavaju varenje

sadrže rastvorljiva i nerastvorljiva vlakna

izvor vitamina C, A i K, a sadrže riboflavin, niacin i druge vitamine B kompleksa

mineralima, a naročito kalijumom, magnezijumom, fosforom i bakrom.

rešavaju problem sa opstipacijom

podstiču detoksikaciju organizma

korisne su u lečenju reumatizma, arteroskleroze i anemije

reventiraju bolesti srca

smanjuju nivo šećera u krvi

povoljno utiču na kosti

poboljšavaju pamćenje

pomažu zdravlju očiju

osnažuju imunitet i ubrzavaju metabolizam

bogate gvožđem

Kalorije i nutritivna vrednost

Suve šljive poseduju znatnu hranljivu vrednost i sadrže mnoštvo vitamina i minerala koji pospešuju zdravstveno stanje čoveka. U 100 grama suvih šljiva nalazi se visok procenat biljnih vlakana i visok sadržaj biljnog šećera (fruktoze).

Od vitamina u suvim šljivama nalaze se vitamin A, B i C, masti je u malim količinama, dok je nivo minerala kao što su: gvožđe, kalcijum i kalijum, znatno veći.

U 100 grama suvih šljiva nalazi se oko 278 kalorija, od toga 24 ml čini voda, ugljenih hidrata je 66.3 g, biljnih vlakana 7.1 g, šećera 38.13 g, proteina 2.4 g, masti 0.4 g, kalijuma 732 mg, kalcijuma 80 mg, gvožđa 3.3 mg, vitamina C 1.5 mg.

Suve šljive za mršavljenje

Zahvaljujući svojim biološkim svojstvima, konzumiranje suvih šljiva se preporučuje osobama koje pate od viška kilograma. Pored toga što su ukusne one brzo i zasite jer sadrže visok procenat biljnog šećera koji ublažava glad.

Takođe, suve šljive nemaju veliku kalorijsku vrednost, oko 278 kalorija u 100 grama, kao što smo već rekli pa su pogodne za mršavljenje. Naravno, to ne znači da ih možemo konzumirati u velikim količinama, preporučen dnevni unos jeste oko pet, šest suvih šljiva.

Engleski istraživači u oblasti zdrave ishrane savetuju da ukoliko pojedete jednu „šaku“ suvih šljiva na dan vaše mršavljenje će biti ubrzano.

Nutritivni sastav na 100 gr:

ugljeni hidrati – 64 grama (21% dnevnog unosa)

dijetalna vlakna – 7 grama (28% dnevnog unosa)

proteini – 2 grama (4% dnevnog unosa)

prirodni šećeri – 38 grama

Napomena

Potrebno je samo da svakog dana pojedete 5 suvih šljiva i vrlo brzo ćete videti promene.

Suva šljiva bez koštice 200g

Scroll to Top