Leblebija

Leblebija sadrži rastvorljiva vlakna koja će pomoći da šećer u krvi bude pod kontrolom. Pored gvožđa, u njoj ima i mnogo drugih hranjivih sastojaka, pa da definitivno treba da bude korišćena u ishrani.

Odličan je izvor magnezijuma i kalijuma, a budući da sadrži i dosta vlakana, svakako je dobro koristiti je i ukoliko želite da redukujete telesnu težinu i uopšteno, ukoliko želite da organizam održite zdravim. Ona ima izuzetno dobar uticaj na zdravlje, te svakako može da bude korišćena i za lečenje mnogih oboljenja.

Snižava holesterol, a iako ima dosta ugljenih hidrata.

Vlakna i belančevine, kao i mineralne materije igraju ključnu ulogu u njenom pozitivnom učinku na zdravlje ljudi. Treba pomenuti i da se sve aminokiseline koje su potrebne organizmu nalaze u ovoj biljci, pa se u tom smislu smatra naročito zdravom.

Takođe je dobro da je konzumiraju i ljudi koji ne konzumiraju meso jer je odličan izvor svih vitamina i minerala.

Naut najviše se upotrebljava za pripremu kuvanih jela. Sa Bliskog istoka nam dolaze jako ukusna jela, kao što su humus i falafel.

Za pripremu kuvanih jela, potrebno je znati da je količina sirove  e  njenoj duplo kuvanoj količini, što znači da će vam za neki recept biti potrebna pola šolje sirove leblebije da biste dobili šolju kuvane. Takođe, pre kuvanja najbolje je ostaviti preko noći da odstoji u hladnoj vodi kako bi se brže i lakše skuvala.

Ako ste vegetarijanac ili vegan, trudite se da vam ishrana bude što raznovrsnija i obavezno kombinujte leblebiju sa integralnim žitaricama, jer takav obrok ima sve potrebne aminokiseline.

Cena se redovno ažurira

 

Facebook
Instagram
error: Sadržaj je zaštićen!
Scroll to Top