Kikiriki puter

Kikiriki puter ima nizak glikemijski indeks i pomaže održavanju stabilnog nivoa šećera u krvi te je koristan u ishrani dijabetičara. Osim toga što se koristi kao namaz nalazi široku primenu u pripremanju raznih slatkih i slanih poslastica. Često može da zameni margarin i puter, kao i umaka i preliva.

Zašto bi trebalo ga trebalo jesti

Suzbija glad

Konzumiranjem ili samog suzbijate glad na zdrav način bez nepotrebnog unosa kalorija.

Vaše srce ga obožava

Mnoga istraživanja koja su se bavila ovom namirnicom su pokazala da  znatno smanjuje rizik od kardiovaskularnih ili koronarnih srčanih obolenja.

Poboljšava pamćenje i štiti od Alchajmerove bolesti

U jednoj studiji je otkriveno da ljudi koji putem hrane uzimaju nijacin imaju 70 odsto manje šanse da obole od Alchajmerove bolesti. Jedna od namirnica veoma bogata nijacinom.

Preventiva stvaranju kamenja u žuči

Svega nekoliko porcija u toku nedelje smanjuje rizik od nastanka kamenja u žuči.

Veoma bogat zdravim mastima

Sve masnoće koje se nalaze u kikiriki puteru su one zdrave, mononezasićene masti. Nauka kaže da odrasli ljudi rezistentni na insulin koji u svojoj ishrani imaju puno mononezasićenih masti imaju i puno manje sala u predelu stomaka.

Preventiva dijabetesu tipa 2

Redovnom konzumacijom ili proizvoda koji ga sadrže smanjujete rizik od dijabetsa tipa 2.

Nutritivne vrednosti

Veoma bogat proteinima, ali i kalijumom koji značajno smanjuje rizik od povišenog krvnog pritiska, moždanog udara ili srčanih obolenja. Isto tako, sadrži vlakna koja pospešuju zdravlje creva, a tu su i zdrave masti, magnezijum za jače mišiće i kosti te vitamin E i antioksidanti.

Cena se redovno ažurira

 

Facebook
Instagram
error: Sadržaj je zaštićen!
Scroll to Top