Akcije

Akcije su kategorija proizvoda koji su trenutno na akciji i promenljiva je u zavisnosti od trenutne raspoloživosti vrste robe.

Privlače potrošače nudeći im proizvode ili usluge po sniženim cenama ili uz dodatne pogodnosti.

Ove promotivne aktivnosti mogu obuhvatiti popuste, kupone, poklone uz kupovinu, besplatnu dostavu i druge povlastice.

One se često koriste u različitim sektorima, uključujući maloprodaju, ugostiteljstvo, online trgovinu i uslužne delatnosti. Kupci često prate akcije kako bi iskoristili povoljne ponude i uštedeli novac, dok kompanije koriste ove strategije kako bi održale interesovanje potrošača i povećale prodaju.

U današnjem digitalnom dobu, često se promovišu putem društvenih mreža, e-pošte, SMS poruka i drugih online kanala kako bi se što veći broj ljudi informisao o ponudama i podstakao na kupovinu.

Važno je da budu dobro osmišljene i usklađene sa potrebama i interesima potrošača kako bi bile uspešne.

One stvaraju uzbuđenje i interesovanje među potrošačima, nudeći im priliku da ostvare uštede ili dobiju dodatne vrednosti. Bez obzira da li se radi o sezonskim rasprodajama, promotivnim ponudama ili specijalnim događajima, akcije predstavljaju win-win situaciju za kako kupce, tako i kompanije.

Facebook
Instagram
error: Sadržaj je zaštićen!
Scroll to Top